Qui som, què fem i on som

Qui som

• L’AMPA som un grup de pares i mares que de forma totalment voluntària ens organitzem per tal de fer l’escola més propera a l’alumnat i a tota la resta de famílies. És una organització oberta a tothom i oberta a les idees que qualsevol de vosaltres vulgui aportar.

Què fem?

• A l’AMPA fem molta feina de tot tipus: elaborem pressupostos, organitzem extraescolars i tallers, ens coordinem amb la direcció de l’escola, formem part en el consell escolar, decidim inversions de l’escola,…
  • Aquestes tasques les aconseguim mitjançant el repartiment de tasques i les comissions

Quin objectiu tenim?

• El gran objectiu que tenim com a AMPA és millorar l’educació dels nostres fills i filles, i ho volem aconseguir fomentant la participació de totes les famílies.

On som?

• Ens podeu trobar al despatx de l’AMPA. És un espai petit però el tenim ben organitzat. El podeu trobar a l’esquerra de la porta principal de l’escola.
  • No tenim un horari fix i no sempre ens trobareu allà dins, per això sempre recomanem que si us voleu posar en contacte amb nosaltres, feu-ho mitjançant els canals de comunicació habituals.