Aprenem sobre plantes al Parc de les Olors

Aquest dimarts els infants d’Educació Infantil hem anat plegats al Parc de les Olors a Santa Eulàlia de Ronçana.
L’objectiu d’aquesta sortida ha estat proporcionar una experiència al camp, construint coneixement a través dels sentits com l’olfacte i el tacte, sentir les olors de les plantes… Llegeix més»

Espectacle i 1a Fira de Nadal a l’escola

El passat 15 de desembre a la tarda tota la comunitat educativa va estar immersa en un ambient nadalenc i festiu. A les 15:30h l’escola va obrir les seves portes per tal que les famíles poguessin gaudir de diferents danses i cançons que els infants… Llegeix més»

Comença desembre!