Serveis que ofereix l’AMPA

Les activitats que us ofereix l’AMPA són les següents:
  • SERVEI D’ACOLLIDAl’AMPA ofereix diàriament (7:30 a 9:10 i 16:20 a 18:00) un servei d’acollida amb monitoratge titulat i qualificat. Per a aquest curs 2020/2021 hem mantingut els preus de la majoria de trams. A l’APP de l’AMPA trobareu tota la informació sobre els preus i els trams.
  • SERVEI MENJADORL’AMPA ofereix un servei de menjador diari (6,10€) i esporàdic (6,40€), a traves de l’empresa de menjador INSIGNE amb personal qualificat i cuina pròpia. A l’APP de l’AMPA trobareu la normativa i el menú mensual de cada modalitat.

• PARTICIPACIO PROGRAMA DE FRUITA

Periòdicament, l’AMPA col·labora en el programa de fruita de la Generalitat de Catalunya, amb la distribució i preparació de la fruita entre tots els alumnes de l’escola.

Aquest programa es realitza una setmana al mes.

•  PARTICIPACIO PROGRAMA REUTILITZACIÓ DE LLIBRES

• SERVEI DE BIBLIOTECA: La biblioteca roman oberta cada dia de 16:30 a 18 hores per a aquells alumnes que vulguin venir a aprofitar l’espai que ens ofereix la biblioteca

• PARTICIPACIÓ PROGRAMA REUTILIZACIÓ DE L’OLI