Menjador escolar

 

Telèfon del servei de menjador: 635794979 (de 9 a 10h)

MONITORES DE MENJADOR

 COORDINADORA Rosa Lafrón
EDUCAC INFANTIL P3 Mari Carmona
P4 Carmen Martínez
P5 Conxi Peláez
CICLE INICIAL 1r Marisol Blanco
2n Marisol Blanco
CICLE MITJÀ 3r Isabel Llanos
4rt Isabel Llanos
CICLE SUPERIOR 5è A i B Sílvia Tusset
6è A i B Asun Amezcua

Normes de funcionament del servei de menjador 

ALUMNES  FIXES: Es consideraran alumnes fixes aquells que utilitzin el servei al menys dos dies setmanals i sempre els mateixos dies fixes de la setmana tot l’any. El preu d’aquests usuaris serà de 6,20 euros per dia, sempre i quan siguin socis de l’AMPA. El preu del fix en cas contrari serà de 6,33 euros. Els rebuts es domiciliaran a principi de mes i seran variables segons els dies lectius que tingui. Si un mes té 20 dies de classe es cobrà la quantitat corresponent multiplicada per 20. Cal lliurar les dades de domiciliació bancària del 22 de setembre pel bon funcionament del servei. Els dies de setembre es cobraran a finals de setembre i els d’octubre a mitjans de mes.

 ALUMNES ESPORÀDICS: Compraran els tiquets que necessitin al despatx de l’AMPA de l’escola de 9 a 9h30’. El preu de cada tiquet és de 6’60 euros per a socis i 6’96 euros per a no socis.

DESCOMPTES:  Es descomptaran les baixes avisades abans de les 10 del matí a l’escola a través del telèfon 635794979 , a la monitora d’acollida, directament a la coordinadora del servei que està de 9 a 10 en el despatx de l’AMPA o posant un missatge a la bústia. Els mestres tutors/es no són els responsables d’avisar al menjador d’una absència, es responsabilitat de la família. El descompte serà de 2 euros de matèria prima no consumida i s’aplicarà des del primer dia d’avís. La resta es pagarà per raons de manteniment del personal. Si una baixa es perllonga més de cinc dies, a partir del sisè dia es descomptarà la totalitat del preu del menú. El descompte pels alumnes becats pel Consell Comarcal serà de 1,11 euros. La devolució del dies d’absència es farà en el rebut del mes següent. La devolució del mes de juny es farà en metàl·lic el mateix mes o en el rebut de setembre del curs següent. El dies escolars en els que hi ha colònies programades no es cobraran. Dies de colònies descompte del total del preu.

AL·LÈRGIES: La cuina ha d’estar informada des del primer dia d’escola dels alumnes que pateixen una al·lèrgia alimentària. Aquesta informació ha de venir documentada amb un informe mèdic que especifiqui el tipus d’al·lèrgia, la llista d’aliments no tolerats, la reacció que li provoquen i un protocol d’actuació a seguir en cas d’ingesta accidental. Les famílies que ho desitgin podran parlar directament amb la cuinera del cas concret que els afecta.

DIETES PER INDISPOSICIÓ: Si es demana dieta a la cuina perquè els nostres fills/es tenen diarrea, etc. aquest menú específic es farà durant tres dies consecutius per poder aconseguir una total recuperació de la indisposició, sempre i quan el primer dia que es demani no sigui divendres.

PÍCNICS: Els dies d’excursió es prepararan pícnics que consistiran en dos entrepans de pa amb tomàquet, un de pernil dolç i un altre de llonganissa o salami ( un de pa de motllo i un de pa de baguette a educació infantil ), una ampolla d’aigua i una peça de fruita. Les famílies que no vulguin el pícnic han d’avisar a cuina i se’ls hi descomptarà la part corresponent a matèria prima.

MEDICAMENTS: El personal del servei no pot administrar medicaments als nens/es de l’escola. Només si és totalment imprescindible se li donarà a l’hora de dinar sempre i quan es porti la recepta del metge especificant el nom del medicament, dosis, horari i dies de tractament acompanyant una autorització dels pares.

INFORMES DE MENJADOR I FULL DE COMUNICACIÓ A LES FAMÍLIES: Els nens/es de P3 tindran un informe diari durant tot el curs de com han menjat i de com han dormit que es posarà a dintre de la llibreta viatgera. Tota l’etapa d’educació infantil tindran dos informes complerts coincidint amb els informes que els hi donen a l’escola. Els alumnes de primària tindran tres informes, un al desembre, un altre a l’abril i l’últim al juny. Tota informació diària que pugui considerar-se d’interès pels pares/mares de qualsevol curs es farà arribar a través dels fulls de comunicació ,ex: si el seu fill/a s’ha trobat malament, si ha vomitat, si s’ha donat un cop…

COMUNICACIÓ AMB EL PERSONAL DEL SERVEI: Tothom que ho desitgi podrà parlar directament amb el monitor/a del seu fill, amb la cuinera, amb la coordinadora o amb representats de l’empresa sempre i quan passi pel despatx de l’AMPA de 9 a 10h del matí per programar la seva entrevista. A més disposeu d’uns fulls d’observacions, suggeriments i informacions diverses que ens ajudaran a millorar qualsevol aspecte del nostre funcionament que els pares vulgueu posar en el nostre coneixement.

CAL PORTAR: Els nens/es de P3, un llençol impermeable i ajustable de 80 cm. Marcat amb el nom, cognoms i curs amb lletres ben grosses al mig, una bata sense botons i sabates o sabatilles d’esport cordades amb “velcro”, fàcils de posar i treure. Tot marcat amb el nom i curs. Els nens/es de P4 i P5 portaran una bata de menjador i un necesser tancat amb un raspall de dents amb caputxa i pasta. Amb els alumnes d’aquests cursos es treballa de manera obligatòria  l’hàbit de rentar-se les dents. A primària ja no cal que portin bata i és opcional portar el necesser d’higiene dental, en aquesta etapa són les famílies les que han de decidir si volen o no que els seus fills/es es rentin les dents després de dinar a l’escola. Preguem s’abstinguin els nens/es que no ho fan a casa perquè el treball d’iniciació d’aquest hàbit correspon a les famílies i l’escola es limitarà a proporcionar un temps i un espai per la seva realització.

FALTES I INCIDENTS GREUS: Les faltes greus de comportament seran informades a la família , tutor-a i direcció, mitjançant una nota escrita d’incidents i es demanarà que es torni signada a l’endemà. Si s’acumulen tres faltes greus es convocarà a una reunió a la família per trobar entre tots la millor solució perquè la conducta de l’alumne-a millori.

IMPAGATS: Els alumnes del curs anterior amb rebuts pendents no podran fer ús del servei de menjador fins que liquidin el deute. Si retornen un rebut del banc es donarà un avís escrit a la família de la quantitat pendent i tindrà una setmana de temps per regularitzar la seva situació, si no es procedirà a donar-los de baixa.