Torneig d’escacs de la Festa Major.

Avui els alumnes de l’Escola Sardana ens han volgut entregar el seu trofeu que han aconseguit al participar al torneig d’escacs realitzat amb motiu de la Festa Major.
Aquest grup d’alumnes han estat els 1r classificats al torneig d’escacs per equip.

Jocs en família a 1r

Aquest curs els alumnes de primer han gaudit els divendres a la tarda d’una sessió de joc compartit amb les famílies. Tots sabem dels beneficis que el joc aporta a les criatures: coneixement, habilitats socials i comunicatives, plaer, aprenentatge a partir de l’error, etc. Les… Llegeix més»

Jocs florals al Cicle Inicial

Com cada any, per la Diada de Sant Jordi, celebrem els Jocs Florals amb els alumnes de primària de l’escola. Les nenes i nens del Cicle Inicial han escrit una frase o un rodolí relacionat amb l’Univers, i també han fet un dibuix que el… Llegeix més»

Premis d’escola Verda.

Al llarg del curs es realitza un seguiment de les classes de primària del consum de fruita del dijous i de l’ús de la carmanyola o el bc’n roll. D’aquesta manera volem prendre consciència de quina és la realitat del nostre centre.
Val a dir que… Llegeix més»

Concurs de pastissos.

Amb motiu de la Jornada d’Escola Verda també es realitza un concurs de pastissos on en aquesta edició han participat 38 famílies. La proposta del tema era l’univers.
A continuació mostrem alguns dels pastissos presentats:

Els nostres nens i nenes van gaudir d’un dolç… Llegeix més»

Hortimecres del mes d’abril.

L’hortimecres vol cercar les connexions amb la part més lúdica i divertida, tot realitzant tallers de caire mediambiental i proporcionant a més a més alternatives de joc als nostres infants a les hores d’esbarjo.

Recordem a totes les famílies que estem oberts a la vostra participació i col·laboració. Animeu-vos!

Tallers del mes d’abril.

Dimecres 3 tres en ratlla amb material reciclat