L’alumnat de 4t intercanvia cartes amb les companyes de les Seguidillas

Les nenes i els nens de 4t de primària vam decidir escriure cartes als nostres futurs companys i companyes de les Seguidilles per tal que ens coneguin una mica més.

Vam anar a entregar les cartes personalment, i unes setmanes més tard, els dos grups de 4t de les Seguidilles ens les van contestar i ens les van venir a donar.

Vam aprofitar la seva visita per fer un tour per l’escola, on els infants de la Sardana van ensenyar els espais més significatius de la nostra escola als infants de les Seguidillas.

Va ser una tarda molt divertida compartint i ensenyant el que és casa nostra, i uns dies més tard, vam obrir les cartes que ens havien entregat i així nosaltres també els vam poder conèixer una mica millor.