L’Hortimecres

L’hortimecres vol cercar les connexions amb la part més lúdica i divertida, tot realitzant tallers de caire mediambiental i proporcionant a més a més alternatives de joc als nostres infants a les hores d’esbarjo.

L’objectiu essencial del nostre projecte és contribuir a la conscienciació dels nostres alumnes en la importància de reutilitzar els residus que generem.

En aquest espai breu de pati oferim moltes idees creatives de com reciclar i transformar la brossa en altres objectes o jocs fomentant d’aquesta manera la nostra imaginació.

El dimecres ha passat a ser un dia molt especial on elsnostres  alumnes estan convidats a participar en un taller. Una oferta oberta a tothom on hi participa qui hi vol. També pretén obrir les portes a la participació de les famílies que poden donar un cop de mà participant en alguns dels tallers programats o proposar un taller a portar a terme.