5è: Colònies a la Molina

Els nens i nenes de 4t i 5è de l’escola, els passats 24, 25 i 26 d’abril vam anar de colònies a la Molina. Ha estat una experiència plena d’aventures i natura on hem pogut compartir noves vivències entre nosaltres.

El primer dia, l’autocar ens va portar fins a Rialb on vam tenir l’oportunitat de fer activitats d’escalada, tir amb arc, una excursió a un poble proper i la visita a una cova plena de galeries. En sortir de la cova, un alumne va dir: “Estic molt brut, però amb l’adrenalina a tope”, frase que pot resumir aquesta experiència. Després, vam anar a l’alberg, directes a la dutxa i a sopar, llestos per fer el primer joc de nit per la muntanya.

Dimarts de bon matí, després d’esmorzar, vam fer diferents activitats: equilibri de caixes, cursa d’orientació i tirolina. A la tarda, tot i que va ploure una mica, vam fer escalada en rocòdrom i jocs cooperatius. A la nit, després de la dutxa i el sopar, vam fer uns altres jocs de nit, com també vam poder gaudir d’observar les estrelles, hi havia un munt!

Dimecres al matí, com a última activitat, vam anar a fer una excursió per la muntanya, on vam poder veure paisatges impressionants i restes d’ossos d’animals salvatges. Després de dinar, vam tornar cap a Badia amb moltes ganes de tornar a veure a les nostres famílies.

Ha estat una experiència inoblidable!

Podeu veure més imatges de les colònies clicant aquí.