Una escola activa…

• Va ser la primera escola de Badia; va néixer al 1975.
  • Al 1982, va ser pionera en immersió lingüística.
  • Les festes populars van néixer amb l’escola.
  • La Sardana sempre ha estat una escola vinculada al poble.
  • La festa de final de curs de la Sardana va ser l’origen de la festa major de Badia.
  • Va ser la primera escola en tenir la figura del mestre d’educació especial i una TEI.
  • Va ser i som una escola que manté en actiu aules com: el laboratori, l’aula de plàstica, el teatre i la biblioteca.
  • Va ser pionera en les sortides i colònies a l’escola pública com a mitjà per l’aprenentatge del medi natural i social.
  • Va ser la primera escola en oferir menjador escolar.
  • L’escola ha lluitat pel treball en col·lectiu i igualitari entre tots els centres del municipi: comissió de matriculació, servei de menjador, coordinació entre escoles, concurs literari, carnaval, jornades esportives, etc.
  • Va rebre el reconeixement de la Generalitat amb el premi Baldiri i Reixac pel compromís i dedicació de l’equip de mestres per promoure l’escola catalana de qualitat.
  • Va rebre el Primer premi Escola, agricultura i Alimentació ecològica 2018 (Catalunya)
  • Va ser finalista al Premio Nacional de Huertos Ecológicos de les edicions del 2018 i 2019.