Fem teatre.

El passat 30 i 31 de maig, els alumnes de Tercer vam estrenar una obra de teatre titulada “Un professor d’història al museu d’egiptologia”.
Vam escollir aquesta perquè estàvem treballant un projecte sobre l’Antic Egipte.
Aquesta obra, ens ha servit per aprendre més coses sobre el tema del projecte, però també hem millorat l’expressió oral, el nostre vocabulari català, l’expressió corporal, a saber com s’escriu i s’interpreta una obra de teatre, a estudiar i exercitar la memòria i a més a més a no tenir tanta vergonya, a concentar-nos en la feina i a no tenir por.
Vam tenir un públic immillorable, les famílies, els nens de 5è de La Sardana i els nostres futurs companys de Las Seguidillas.
Va ser molt emocionant i enriquidor.