Preparant el camí

Durant aquest trimestre les classes d’infantil de Las Seguidillas i La Sardana hem realitzat diferents activitats per anar-nos preparant per a la fusió de les dues escoles al curs vinent.

Al primer trimestre ja vam anar de visita a la que serà l’escola Nova per gaudir de la representació de la Lapònia, un espai que als nostres infants els va resultar màgic.
Durant dues setmanes vam fer trobades als patis i vam poder compartir una bona estona de joc amb els nostres futurs i futures companyes. Ens va encantar el nou pati, que ens va fer descobrir noves possibilitats de joc. Els nostres infants van fent aquestes descobertes amb curiositat i il·lusió i es van preparant d’aquesta manera per les noves situacions que viuran en un futur pròxim.

Durant aquesta setmana hem visitat els espais d’aprenentatge de la nova escola, compartint una bona estona de joc i de descoberta amb els nens i nenes de las Seguidillas. Hem pogut gaudir de l’aula màgica, l’espai de construcció, el laboratori del cos i l’hàbitat de joc simbòlic. Ha estat una experiència fantàstica, descobrir als futurs companys i companyes en aquests espais tan enriquidors.

Els infants de P5 han pogut gaudir també de dues activitats compartides amb els infants de las Seguidillas, la representació de dues obres de teatre en anglès i una visita a la jugateca ambiental de la nostra població.

Amb totes aquestes activitats volem posar els fonaments del nou repte al què ens enfrontem i estem convençudes que si ho fem amb la mateixa mirada que ho fan els nostres infants el camí serà més fàcil i planer.