Menjador escolar

El preu d’aquest servei és de 6,30 € per àpat.

A partir del dia 1 de gener de 2020, el servei de menjador NO acceptarà efectiu

PAGAMENT BECATS

Els pagaments de les beques s’hauran de fer al Banc de Sabadell:

• A través del caixer automàtic (Servei de pagament a Tercers), amb qualsevol targeta, sense comissió ni restricció horària, introduint el codi 5608). Us donarà l’opció de pagar 10 o 20€ (depenent del contracte que vau signar amb l’ajuntament). Si teniu més d’un fill becat heu de fer un pagament per cada un.
  • Per transferència o ingrés al compte ES60 0081 0078 2700 0130 6635 (MOLT IMPORTANT que indiqueu, a l’apartat “concepte”, el nom de l’alumne o els alumnes).

El comprovant del pagament s’ha de fer arribar a la Secretaria de l’escola mitjançant el correu electrònic o la bústia exterior de l’escola.

PAGAMENT NO BECATS

Ús esporàdic

Podeu adquirir els tiquets de menjador al Banc de Sabadell a través del caixer automàtic (Servei de pagament a Tercers, amb qualsevol targeta, sense comissió ni restricció horària, introduint el codi 5608).

Es venen en paquets de 5 ó 10.

El resguard de pagament dels tiquets s’enviarà preferiblement per correu electrònic i el servei de menjador facilitarà els tiquets mitjançant els seus fills/es. En últim terme, dipositaran el resguard de pagament a la bústia de la reixa de l’escola (penseu que els papers es poden perdre o barrejar amb altres informacions que arribin al centre).

Ús habitual

Amb abonament mensual, per transferència o ingrés al compte:

ES60 0081 0078 2700 0130 6635 del Banc de Sabadell.

El resguard de pagament es farà arribar mitjançant el correu electrònic o la bústia exterior de l’escola.a la Secretaria de l’escola abans del  dia 27 del mes anterior al de l’abonament.

Si us interessa aquesta opció heu de passar per Secretaria on us hi donarem la informació que calgui i intentarem donar solució a totes les particularitats que pugueu tenir.

Els alumnes becats de 5è i 6è que no es quedin a dinar algun dia NO PODRAN MARXAR sols a les 12,30 hores sense autorització dels pares escrita a l’agenda.

Les peticions de règim o menús especials han de ser justificades