Eleccions al Consell Escolar 2021 (prorrogat)

Aquest curs hi ha eleccions al Consell Escolar.

Amb la publicació de la Resolució ENS/3043/2021, de 6 d’octubre, per la qual s’estableixel calendari i el règim del procés electoral per renovar els membres dels consells escolars dels centres públics i privats sostinguts amb fons públics.

A la nostra escola s’ha de renovar 3 representants del sector pares i mares d’alumnes, 3 representats del sector mestres, 1 representant del sector PAE i 1 representant del sector PAS.

El procés electoral s’inicia el dia 2 de novembre i finalitza el 20 de desembre de 2021.

ANIMA’T I PRESENTA LA TEVA CANDIDATURA!!  abans del 12 de novembre a la direcció del centre.

CANDIDATS AL SECTOR PARES

CALENDARI:

2 DE NOVEMBRE:  Publicació del cens provisional, convocatòria de les eleccions, publicació del nombre de representants

Del 3 al 5 DE NOVEMBRE: Període de reclamacions sobre el cens provisional

5 DE NOVEMBRE: Sorteig membres de les meses electorals

11 DE NOVEMBRE: Constitució meses electorals i Publicació cens definitiu

12 DE NOVEMBRE: Presentació de les candidatures (últim dia)

19 DE NOVEMBRE: Publicació de les candidatures i temps de campanya

24 DE NOVEMBRE: Fi de la campanya electoral

26 DE NOVEMBRE: Votacions pares i mares d’alumnes

ABANS DEL 20 de DESEMBRE de 2021 : Constitució del nou consell escolar i presa de possessió dels seus membres.