FESTA COMIAT DE L’ESCOLA

Ja ens trobem a la recta final d’aquest curs, un curs molt especial i que comporta molts
canvis i noves mirades cap al futur.
És per això que no volem acabar-ho sense un comiat com es mereix, fent partícips a tota la comunitat educativa que ens ha acompanyat al llarg d’aquests anys.
La festa tindrà lloc el dijous 22 de juny a partir de les 19 h i fins a les 00 h.
En aquest acte no podrà faltar música, activitats pels més menuts i menudes i moltes ganes de trobar-nos i compartir el que ha estat per nosaltres una escola que portarem sempre al cor. Programa

Per poder gaudir d’un refrigeri, caldrà comprar un tiquet per persona.El preu del tiquet serà de 6 euros i inclou una botifarra, una patata al caliu, una beguda i coca de Perafita. En cas, de menú halal, cal comunicar-ho en el moment de recollir els tiquets a l’escola.

El pagament dels tiquets es farà mitjançant transferència o ingrés al caixer, abans del dijous 15 de juny de 2023, en el número de compte.

ES84 0081 0078 2200 0136 8043

És imprescindible indicar en el CONCEPTE el nom i cognoms d’un dels infants matriculats al centre i el nombre de tiquets que voleu.

L’AFA La Sardana col·labora en l’organització d’aquest esdeveniment.

Us hi esperem !