PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA

CURS 2020-2021

Període de preinscripció: del 13 al 22 de maig de 2020

Període de matriculació: del 13 al 17 de juliol de 2020 | Més informació sobre la matriculació

Com presento la sol·licitud de preinscripció?

Presenta la sol·licitud[Només els alumnes de nova incorporació][FORA DE TERMINI]

Sol·licitud de preinscripció a ensenyaments de segon cicle d’educació infantil, educació primària i educació secundària obligatòria en centres sufragats amb fons públics. Curs 2020-2021.

Trobareu tota la informació actualitzada al web del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya.

Butlletí INFOESCOLA (núm. 6, Febrer 2020), sobre PREINSCRIPCIÓ

Informació general Accés a la sol·licitud  | Sol·licitud en paper  Consulta de resultats
Consulta l’identificador de l’alumne/a (RALC)
[Només aquells/es alumnes que canvien de centre]
Documentació i barem Declaració responsable renovació DNI

CALENDARI I FASES

Publicació de l’oferta inicial: 8 de maig de 2020 (disponible)
Presentació de sol·licituds: del 13 al 22 de maig de 2020 (disponible)

Presentació de sol·licituds (atenció presencial): del 19 al 22 de maig de 2020 de 9h a 13h (disponible)

• Demana cita prèvia per Internet o per telèfon (689 35 14 76) de 9h a 13h.  Reserva la teva cita
    • Si has de fer el tràmit de manera presencial, RECORDA:
      • Només pot venir UNA ÚNICA PERSONA, no acompanyada i sense menors.
      • Cal portar la sol·licitud emplenada de casa.
      • Cal portar la documentació per poder-la fotocopiar i escanejar.
      • Heu de portar el vostre propi bolígraf.
      • NO es podrà accedir al centre sense mascareta i/o guants.
      • Si formeu part dels grups de persones d’especial vulnerabilitat (diabetes, patologies cardiovasculars, patologies respiratòries, càncer…), presenteu símptomes, heu estat confinats, esteu embarassades…, haureu d’autoritzar a una altra persona per a la realització del tràmit. Aquí podeu descarregar un model d’autorització (wordpdf).

Barem provisional: 29 de maig de 2020 (disponible)
Període de reclamacions: del 2 al 5 de juny de 2020
Barem definitiu: 9 de juny de 2020 (disponible)
Sorteig del número de desempat: 9 de juny de 2020 a les 11h.
Número de desempat: 33386
Llista ordenada definitiva: 11 de juny de 2020 (disponible)
Publicació de l’oferta definitiva: 6 de juliol de 2020 (disponible)
Llista d’admesos i llista d’espera: 7 de juliol de 2020 (disponible)
Matriculació: del 13 al 17 de juliol de 2020

Barem definitiu

Podeu consultar-lo directament a la pàgina de la Generalitat de Catalunya, accedint a l’opció “consulta de resultats” dels ensenyaments corresponents. Aquesta informació també la podeu consultar presencialment a les llistes que fa públiques el centre que heu demanat en primera opció.

*Per accedir a la consulta telemàtica heu d’identificar-vos amb el número i tipus de document d’identitat de qui consti com a primer tutor a la sol·licitud i el codi que us han indicat mitjançant un correu electrònic.

Barem definitiu

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *