AFA | Associació de famílies d’alumnes de l’escola La Sardana

L’AFA La Sardana està format per famílies d’infants de l’escola La Sardana de Badia del Vallès.

Participem amb l’equip del centre educatiu en el bon funcionament de la nostra escola de forma proactiva

Col·laborem amb l’escola en:

• El Consell Escolar
  • Grups impulsors
  • Pla de consum de fruita
  • Pla de participació de famílies
  • Hortimecres i Estima’t l’hort
  • El Pla Educatiu d’entorn

A més de disposar de les nostres pròpies comissions. Aquestes poden anar variant en funció dels aspectes i projectes en el que ens volguem centrar.

Actualment tenim una comissió mixta de Servei de Menjador i una altra comissió mixta de Pla de Pati.

I qui som?

Totes les famílies associades formem l’AFA, però hi ha un grup més reduït que ajuda a dur a terme els nostres objectius, la Junta Directiva. Pel curs 21-22, aquesta està formada per:

• Presidència: Raquel Egea
  • Vicepresidència: Dunia Cuello
  • Secretaria: Encarna Salguero
  • Tresoreria: Elisabet Cabrera
  • Vocalies: Carmen Arqueros, Ainhoa de Juan, Ana Hidalgo, Juanjo López, Almudena Luque i Juan Reyes.

Aquest equip es reuneix mensualment amb l’equip de Direcció de l’escola i treballa conjuntament per poder dur a terme el Projecte Educatiu de Centre.

I com podeu ajudar a l’AFA i a l’escola?

En primer lloc formant part de l’associació, com més siguem, més coses podrem fer.

Les activitats que podem oferir i realitzar depenen de la col·laboració de les famílies, totes som AFA!

Des de l’AFA dinamitzem la presència de Delegats i delegades de classe i fem reunions. Organitzem activitats dins dels Tallers del Joan (tallers extraescolars de manualitats i jocs), participem activament en l’organització i celebració de Festes tradicionals (Castanyada, Nadal, Dia de la Pau i No Violència Escolar, Carnestoltes, Sant Jordi) i de Festes pròpies del centre (Jornada d’Escola Verda, Mostra de danses, Festa de fi de curs). Organitzem activitats extraescolars obertes a tota la població (extraescolar de robòtica i extraescolar de batucada). Donem la benvinguda als infants nouvinguts de P3 i les seves famílies i ens acomiadem dels que finalitzen 6è, incloent un detall en ambdós casos. Contractem i supervisem el servei d’acollida matinal i el servei de menjador. A l’escola tenim el gegant Joan i l’AFA dinamitza la seva colla gegantera, qui participa en festes del municipi o de fora junt amb altres grups escolars agermanats de tot el país.

I podem fer moltes més coses, però per aconseguir-ho, us necessitem!

Us animem a tots i totes a formar part de l’associació, participar de les reunions i activitats ofertes i compartir amb nosaltres aquesta tasca de millora de l’entorn educatiu dels infants.

Si teniu qualsevol dubte/proposta/idea podeu contactar amb nosaltres a l’adreça ampalasardana@gmail.com.