Activitats extraescolars

Programació, disseny-impressió 3D i robòtica

L’AFA La Sardana organitza una activitat extraescolar de Programació, disseny-impressió 3D i robòtica, a través de l’empresa Scratch Barcelona.

L’activitat va dirigida a infants de P5 a 6è.

• Dilluns de 16’45 a 17’45h alumnes de P5, 1r i 2n
  • Dimecres de 16’45 a 17’45h alumnes de 3r,4t, 5è i 6è

L’activitat es realitza a La Sardana però és oberta a tots els infants de la població.

Al larg de cada trimestre abordaran el pensament computacional des d’una perspectiva lúdica i creativa:

– Al primer trimestre s’iniciaran en el món de la programació creant videojocs amb Scratch o Scratch junior en funció de l’edat.

– Al segon trimestre realitzaran els seus propis dissenys en 3D per posteriorment imprimir-los.

– Al tercer trimestre treballaran la robòtica educativa amb robots adients per cada grup d’edats.

Per saber-ne més clica el gat!

Batucada

L’AFA La Sardana organitza una activitat extraescolar de Batucada, a través de la companyia  SolRe Percussió.

L’activitat va dirigida a infants de primària.

• Dijous de 16’45 a 17’45h

Els participants aprendran a tocar i interpretar diferents temes, alguns amb moviments i coreografies incloses. El grup podrà participar activament en trobades o actuar en alguna festa, ja sigui de l’escola o del municipi.

La companyia participa en diversos projectes solidaris: projecte Lupestri de la Fundación Vicente Ferrer i tallers a la planta d’oncologia infantil dels hospitals Can Ruti i Sant Pau. Els beneficis de les activitats que ofereixen permeten la realització d’aquests projectes.