SANT JORDI A LES ONES!

Avui, dia de Sant Jordi, l’alumnat de quart de Primària us vol recomanar un poemari molt bonic anomenat “Una Masia”. Escolteu l’àudio i descobrireu més coses interessants sobre aquest llibre que ens ha encantat. A l’enllaç que us deixem a continuació, podreu escoltar l’emissió en directe!

SANT JORDI A LES ONES

ARRIBA LA PRIMAVERA A L’ESCOLA ORENETA

La classe dels dinosaures (I4A), compartim amb tots vosaltres aquesta pel·lícula  que hem realitzat amb molta il·lusió, utilitzant la tècnica “Stop Motion”.
Aquest projecte ens ha ofert la possibilitat de realitzar una experiència d’aprenentatge globalitzada, significativa i funcional, fonamentada en els nostres interessos i necessitats. Les… Llegeix més»

Som Escola Verda i ho volem celebrar!

Ja arriba el tancament del segon trimestre i ho volem celebrar amb la Setmana Som Escola Verda. Una setmana plena d’activitats i que volem compartir com a comunitat educativa.

Us animem a venir a les diferents  activitats amb participació de famílies proposades pels equips docents!

Dinar amb famílies!

Per tal de donar a conèixer el funcionament i la qualitat del servei de menjador s’ha engegat el projecte “Dinar amb famílies” impulsat per Roca González.
Cada dimecres fins a finals de maig s’ha establert una agenda per venir a dinar al menjador dues famílies en… Llegeix més»