Un dia ben especial per l’Escola La Sardana

Com ja sabeu l’Escola La Sardana està immersa en el procés de fusió cap a l’Escola Nova i vol transitar aquest camí acompanyant a tota la comunitat educativa.

És per aquest motiu, que tant els nostres infants com el professorat i l’equip de menjador assessorats per professionals del món de la música com el Santi Serratosa i el Guillem Roma, han preparat al llarg d’aquestes setmanes un més que merescut homenatge per l’Escola La Sardana.

Avui, dijous 18 de maig al llarg del matí, els vostres fills i filles han realitzat una gravació que podrem compartir amb tots i totes vosaltres cap a final de curs, un cop editat el producte final.

D’altra banda, els hi hem entregat  una samarreta ben especial amb motiu d’aquest reconeixement i obsequiarem amb un detall envers la projecció positiva cap a la nostra nova Escola.

Iniciant el camí cap a un nou LLOC !