Apunta’t al formulari i us mantindrem informats/des del procés de preinscripció
El nom de la classe és un referent pels infants per identificar el grup-classe en diverses situacions educatives i lúdiques.
Per educació infantil és un bon recurs didàctic i dóna l’oportunitat als nens i nenes de triar un nom a partir dels seus interessos, i així poder fomentar la pertinença de grup i motivar als infants a realitzar un projecte al llarg del primer trimestre adaptant-lo a cada nivell.
Durant les primeres setmanes es proposa al grup de cada classe triar un nom, el qual és lliure. El procés de triar pot durar alguns dies depenent del plantejament de les activitats de cada nivell.
La proposta és que cada nen/a pensi un nom que li agradaria per poder identificar la seva classe. Es fa una llista i es busquen les imatges de les paraules que han anat dient. Comencen les votacions, segons el nivell, es fa d’una manera o d’una altra, amb peces de lego per representar una gràfica, posant el seu nom a sota de les imatges que han portat de casa o la mestra ha preparat…. Anem descartant els noms que no tenen gaire o cap votació. Tornem a votar les imatges més nombroses fins que anem reduint i ens en queda una, que serà l’escollida per la majoria de nens i nenes de la classe.
Amb tot això el que volem aconseguir és que els infants puguin expressar la seva opinió personal, respectar les aportacions dels altres, respectar el procés de votació, identificar-se com a grup amb el nom escollit de la classe i poder aprendre coses noves sobre el nom escollit a través d’un projecte.
Els racons de llengua que duem a terme a l’escola són uns espais delimitats on els infants en petits grups realitzen de manera simultània diferents activitats d’aprenentatge. Aquesta metodologia permet organitzar l’aula en diversos espais on els nens i nenes realitzen diverses activitats al mateix… Llegeix més»
Tots fem servir l’energia elèctrica en molts moments del nostre dia a dia. A 6è, hem investigat com es produeix aquesta energia i com viatja fins arribar a casa nostra. Tam
bé hem après de quins elements consta i com aquests es desplacen a través d’un… Llegeix més»
Ja ha arribat la tardor i hem anat a gaudir-la al bosc. Hem trobat fulles de colors diferents, fruits, animals i fins i tot una fada!
Hem gaudit molt i ens hem pogut endur un munt de fulles, glans, nous i branquetes a l’escola.
L’alumnat de 4t hem fet la 1a sortida del curs, hem anat a Can Putxet. En un entorn fantàstic, amb bosc, riu i vistes al Turó de l’Home, hem realitzat tres tipus d’activitats diferents: joc d’orientació, escalada i reptes, en els que hem hagut de cooperar i treballar en equip per aconseguir superar-los. Després hem dinat i hem jugat una estona abans de tornar cap a l’escola. Ens ho hem passat molt bé!!
Com cada any, la Castanyera ens visita i ens porta castanyes torrades! Que bones!
Per agrair-li la seva visita… li cantem cançons i li ballem danses on ella, i la tardor, són les protagonistes!
Els més grans també hem celebrat aquest dia…fent l’esperat concurs de moniatos, històries fantàstiques, Halloween, pel·lícules…
Acabem de començar el curs i ja hem fet dues sortides! Tot i ser ben diferents les hem gaudit al màxim!
A Can Ribas i al Museu Picasso.
Hola famílies!
Tal i com us hem comentat, us facilitem la presentació perquè la tingueu a l’abast.
Hola famílies!
Tal i com us hem comentat, us facilitem la presentació perquè la tingueu a l’abast.
Hola famílies!
Tal i com us hem comentat, us facilitem la presentació perquè la tingueu a l’abast.
escola del mar de ingrid bosch iborra