Propòsits del curs

Tot el que ens envolta està en constant canvi i transformació, igual que l’escola. Any rere any, i tenint en compte les necessitats de l’alumnat, les famílies i les persones que formem part de la comunitat educativa, anem millorant diversos aspectes.

Òbviament, tots els canvis tenen un factor comú: cadascun d’ells va acompanyat d’una proposta inicial, valoració i relfexió prèvia. Per contra, la diferència principal és que els fruits i/o resultats d’aquests canvis, a vegades, són visibles a curt, mitjà o llarg termini.

Conèixer els canvis que fem i tenir-los present ens ajuda a seguir construint l’escola que volem. Per aquest motiu, volem compartir amb vosaltres els propòsits més significatius que farem curs rere curs.