Coneix-nos!

Famílies, sabem que escollir l’escola dels vostres fills/es no és una tasca gens fàcil i menys, sabent que l’oferta educativa a Vilassar de Mar és de qualitat.

Per aquest motiu, i tenint en compte que no hi haurà jornada de portes obertes presencials a les escoles públiques del poble, us convidem a conèixer la nostra escola:

Com i per què som

Escola del Mar?

En aquests vídeos us mostrem l’essencial de la nostra escola, a què li donem importància i quins són els nostres pilars.

El dia a dia a l’escola / Per què som Escola del Mar?

L’educació infantil

“De l’escola bressol a l’escola dels grans”, aquest és un gran pas que a moltes famílies us neguiteja, per això volem explicar-vos com fem l’acompanyament en aquesta etapa.

L’objectiu / L’acollida

AMIPA

L’Associació de Mares i Pares de l’Alumnat (AMIPA) és un dels pilars de la nostra escola. Descobreix els serveis que ofereix

Què fem? / Web