Carnaval’24

Durant tota la setmana hem seguit les Consignes del Rei Carnestoltes, aquest divendres 09 de febrer, hem celebrat amb alegria i disbauxa la Festa del Carnaval! I des del petit fins al més gran hi hem anat tot disfressats!

Aquest curs el tema de les Jornades Culturals ha estat l’ODS15, motiu que hem aprofitat per a la temàtica de les disfresses d’aquest any.

Com ja és tradició, per acabar la festa, l’alumnat de sisè ens han representat el Consell dels Bulls i no ens han decebut!

Ho hem gaudit com mai!

Consell dels Bulls

consigna per DIVENDRES

El divendres de la rua ja ha arribat,

i a l’escola acabaràs ben disfressat!

consigna per DIJOUS

Dijous gras d’un color vindràs

i a tots i totes impressionaràs.

consigna per DIMECRES

Dimecres l’escola en un mar es convertirà

i un detall o motiu mariner

haureu de portar.

(barret, jersei mariner, ulleres de platja, etc.)

consigna per DIMARTS

Dimarts vindràs amb un cap ben lluït,

per passar un dia ben divertit.

consigna pel DILLUNS

Dilluns, del llit cauràs

i en pijama a l’escola vindràs.

Pastorets

Ja arriba el Nadal. Com és tradició, l’alumnat de cinquè ens ofereix la representació dels “Pastorets”. Aquesta és una versió que no trobareu enlloc, on apareix algun personatge que ve de més enllà, i no és cap àngel ni dimoni.

S’han fet dues actuacions i tots els nens i nenes de l’escola han pogut gaudir d’aquesta història nadalenca.

Enhorabona als artistes de 5è!

Pastorets 5è A

Pastorets 5è B

Santa Cecília 2023

Aquest any hem pogut tornar a gaudir del concert de Santa Cecília, patrona dels músics i la música, que tant ens agrada a l’Escola del Mar!

Hem pogut gaudir de les peces que alguns alumnes s’han estat preparant amb molt d’entusiasme! Aquestes han estat molt variades, tant en estils musicals com instruments utilitzats. Enhorabona a tots els participants que ho han fet superbé!!

Aquesta imatge n’és tan sols un resum, Les famílies en podeu veure els vídeos al Drive de fotos compartit.

Hora del conte

ATENCIÓ FAMILIES! Arriba l’hora del conte a la biblioteca de l’Escola del Mar. Tots els segons dimecres de cada mes podreu gaudir de l’explicació de contes, per part de diferents docents de l’escola.
Comencem el dia 11 d’octubre a les 16:45h. Us hi esperem a tots i totes.