Felicitació de Nadal 2021

Ja tornem a estar a les portes del Nadal, i, com cada any, us volem desitjar unes Bones Festes amb aquesta felicitació. Són els desitjos de tots els nens i les nenes de l’escola Circell.
Sabem que hi ha tantes circumstàncies personals com famílies, i… Llegeix més»

El Joc i les joguines. Una mirada reflexiva

Ja s’acosta el Nadal i segurament moltes famílies esteu planificant les compres i els regals pels vostres fills i filles.
En la societat actual sembla que la tasca d’escollir els regals cada cop resulti més complicada, ja que les opcions són molt diverses.  Cada any, es… Llegeix més»

Castanyada 2021

….I per fi l’hem pogut celebrar, tot i que encara amb petites restriccions però amb moltes ganes de feta!
I ho hem donat tot!!!! Hem decorat passadissos i ambientat la biblioteca de l’escola. Alguns pares i mares ens han vingut a explicar històries. Hem pogut gaudir… Llegeix més»

Comença el “Circell en línia”

Estem molt contents i contentes de poder tornar a reprendre el nostre programa de ràdio i ….en directe de nou!!!!
Aquest curs iniciem el programa en format híbrid, ja que algunes mesures sanitàries s’ha relaxat però d’altres encara es manteten. Per tant l’alumnat de… Llegeix més»

Taller de robòtica

El passat dilluns a l’escola vam gaudir d’uns tallers de robòtica. Des de l’empresa que fa l’extraescolar de Robòtica a l’escola, s’ha ofert per mitjà de l’AMPA, la realització d’aquests tallers de manera gratuïta per tot l’alumnat de l’escola.
Vam gaudir molt programant els petits robots!!!

Llegeix més»

Erasmus+. Programa KA1

Formacions
Dintre del Projecte Erasmus+, l’escola ha participat en el programa KA1 per mitjà de dues formacions:

1. Ioga i mindfulness per nens/es,  per tal d’adquirir nous recursos  entorn al tema de l’atenció plena. El curs va tenir una durada de 7 dies i va ser impartit a… Llegeix més»

Tot és camí des d’ara!

Benvolgudes famílies,
Comencem un nou curs i estem deleroses de retrobar-nos amb tots vosaltres.
Durant l’estiu tots i totes hem tingut temps d’agafar forces per començar aquest  nou curs escolar 2021-2022.
El Circell engega les màquines de nou! Un nou projecte ple d’aprenentatges , experiències i reptes  comença ara.… Llegeix més»