Activitats Extraescolars

Curs 23-2a

Les diverses ACTIVITATS EXTRAESCOLARS que ofereix l’AMPA configuren un ampli ventall de possibilitats per complementar la formació dels infants.

Són activitats que es realitzen després de les classes, sent aquest un moment de lleure, però no per això, menys educatiu.

En l’organització de les activitats extraescolars s’ha tingut en compte el següent:

• Han de servir per a desenvolupar la personalitat dels infants i per tant es dissenyen pensant en ells i elles i en les seves necessitats.

• Seran específicament lúdiques, formatives i de foment de les relacions interpersonals dels infants, en un marc diferenciat de l’aprenentatge escolar.

• Seran voluntàries i obertes a tot l’alumnat del centre.

• Es faran d’acord amb la línia pedagògica de l’Escola, les directrius del Consell Escolar i els criteris pedagògics del Claustre de mestres.

Les activitats comencen el dia 2 Octubre del 2023 i finalitzen el 31 de maig de 2024.

Podeu trobar més informació a la web de l’AMPA.