Entrevistes i reunions

REUNIONS

Sistemàticament a l’escola realitzem reunions generals informatives amb les famílies. D’I3 a 6è en fem una a principi de curs. Amb les famílies de 6è en fem una altra cap a la primavera per explicar el pas a l’Educació Secundària.

• Calendari de reunions d’inici de curs: TOTES LES REUNIONS ES FARAN A LES 16:45H.
I3 Dimarts 19 de Setembre 3r Dimarts 3 d’Octubre
I4 Dimarts 19 de Setembre 4t Dilluns 25 de Setembre
I5 Dijous 19 de Setembre Dimecres 4 d’Octubre
1r Dilluns 2 d’Octubre Dijous 5 d’Octubre
2n Dilluns 2 d’Octubre

La primera quinzena de setembre l’alumnat nou realitza una reunió amb el tutor/a dels seu fill/a.

Cada tutor o tutora convoca les famílies de l’alumnat per realitzar l’entrevista específica de seguiment a mitjans de curs; al llarg del curs es realitzen les entrevistes que es considerin necessàries.
Les entrevistes poden ser sol·licitades per qualsevol de les dues parts: família o escola (demanar hora mitjançant una trucada telefònica, una nota escrita o a través de l’agenda escolar).

Al final de juny es realitzen entrevistes amb les famílies per lliurar els informes i notes i fer els últims comentaris de curs.

Cada mestre o mestra té una hora setmanal d’atenció a les famílies, és bo concretar telefònicament el dia i l’hora per a evitar coincidències.

HORARI D’ATENCIÓ A LES FAMÍLIES

• El professorat del centre us atendrà els dimecres de 12h a 13h. Prèviament haureu de concertar dia i hora amb el tutor o tutora de la vostra criatura.

HORARI DE VISITES DE L’EQUIP DIRECTIU

Directora: Isabel San José Pérez, de dilluns a divendres de 8:30h a 9:30h. Cal concertar visita per telèfon.
Cap d’estudis: Pep Ortiz Satorres, concertar per telèfon dia i hora.
Secretari: Albert Diaz Jiménez, concertar per telèfon fia i hora.