Informació general

LLibret Informacions Generals

Clicant aquí podeu veure el llibret que recull les informacions més rellevants relacionades amb l’organització i el funcionament de l’escola.

Descarregar el llibret

Podeu descarregar-vos el llibret clicant aquí.

Accidents

En cas que es produeixi algun accident durant l’horari escolar, seguirem els següents passos:

• Si el cop o la ferida és lleu, la cura es farà a la farmaciola de l’escola (gel, neteja amb aigua, sabó i protecció de la ferida).
  • Si l’accident ha de ser atès per un professional de la sanitat (contusió, fractura, trau,..), farem la primera cura a l’escola, avisarem la família per si pot acompanyar el fill o la filla al centre sanitari i si no la localitzem, o no se’n pot fer càrrec en aquell moment, un vehicle de la guàrdia urbana o una ambulància ens hi portarà.
Drets d’imatge

No es faran fotografies, ni filmacions de cap criatura de l’escola que no porti l’autorització familiar d’ús d’imatges, atès que el dret a la pròpia imatge es reconeguda en l’article 18.1 de la C.E. i està regulat per la Llei orgànica 1/1982 de 5 de maig i els decrets que disposa la Generalitat de Catalunya.

Les famílies no podran fer fotos i tampoc filmacions dins del recinte escolar.
Quan hi hagi actes públics organitzats dins de l’escola, seran les persones de l’escola les encarregades de fer les fotografies i les filmacions dels grups. Les famílies podreu visualitzar les fotos del dia a dia a les aules i dels actes generals per mitjà del classdojo.

Avisos Generals

Totes les bates, jerseis i altres objectes que es trobin i no portin cap nom els posarem a la caixa d’objectes perduts i en finalitzar el trimestre els que quedin i ningú els reclami els portarem a alguna associació benèfica.

Les informacions de l’escola i l’AMPA les farem arribar per mail, classdojo i les agendes. Cal que reviseu diàriament si hi ha alguna informació.

D’altra banda a la web de l’escola i al Classdojo anem penjant notícies i activitats que fem al centre.

Al tauló d’anuncis de l’exterior del centre també hi pengem informacions com les llistes de les beques, alumnat admès després del període de preinscripció…

L’alumnat de Cicle Mitjà i Superior disposa de la seva agenda personal amb la qual us fan arribar també diferents informacions internes i és una bona eina de comunicació de la família amb el tutor o tutora.

Si ens heu de fer arribar una comunicació als mestres ho podeu fer per mitjà de la conserge, trucant per telèfon o enviant un mail o classdojo.

Els fulls per les diferents autoritzacions generals (medicació, dret d’imatge, etc) us els lliurarem a les reunions de famílies i també les podeu trobar a la Web de l’Escola.