Vida sana

El procés de desenvolupament del nostre alumnat ha de conjugar l’atenció als dos nivells: el mental i el físic…. Ja sabeu, MENS SANA IN CORPORE SANO!
A l’escola seguim un programa de salut basat en:
– atendre l’alimentació sana
– atendre l’ higiene
– enfortir el desenvolupament maduratiu
– treball de l’empatia i les habilitats socials
– higiene i prevenció bucodental
– valorar l’activitat física i el descans
– seguretat en el treball i en el joc (fixem normes, creem hàbits, realitzem simulacres i simulacions de diferents situacions…)
– higiene postural
– prevenció de malalties i creació d’hàbits saludables i segurs (protecció solar, educació vial…)
– participació i col·laboració en les campanyes de revisions mèdiques i vacunacions del Departament de Salut

Pla de consum de fruita a les escoles

Aquest curs continuem amb la iniciativa de la Unió Europea que es fa efectiva per una acció coordinada dels Departaments d’Agricultura, Salut i Ensenyament i que consisteix a distribuir fruita fresca als alumnes per potenciar accions que afavoreixin la salut dels infants, com ara augmentar el consum de fruites i verdures, fruita seca, llegums, aigua i joc actiu.

Durant el curs escolar, una setmana de cada mes, es distribuirà fruita seleccionada en funció de l’estació de l’any, la proximitat de producció i la qualitat. La fruita es repartirà entre els nens i les nenes per a què en consumeixin durant l’esmorzar.

En aquest enllaç trobareu més informació