Pla de comunicació

El pla de comunicació pretén organitzar les comunicacions entre els membres de la comunitat educativa i ha de marcar els canals i accions a desenvolupar per generar una comunicació eficient.

A l’escola Circell tenim diversos canals de comunicació així com un espai de treball integrat. A continuació us detallem els canals i plataformes que fem servir:

Classdojo

Aquesta plataforma ofereix una comunicació instantània amb la comunitat educativa. És l’eina que fem servir  com a interacció entre tutors/tutores i les famílies i l’escola en general.

Per mitjà de la ” història de la classe” (que és similar al mur del facebook), el tutor i tutora de cada grup penja fotos, vídeos… de l’activitat diària de la classe. D’altra banda, ofereix la possibilitat d’enviar missatges privats o a totes les famílies a l’hora.

Pel que fa a l’alumnat, recolza la feina del professorat per mitjà d’una gestió d’aula basada en la gamificació per mitjà d’insígnies.

Amb l’ús d’aquesta App s’ha fet un estalvi important de paper i tòner a l’escola ja que s’han deixat d’imprimir circulars.

És un espai de treball integrat que inclou tots els serveis Google. Permet crear comptes d’usuari a partir del domini de l’escola on tenim accés a totes les aplicacions en un entorn segur

Pel que fa a l’alumnat, s’han creat comptes d’usuari a partir de 4t que els permet treballar de manera col·laborativa des del núvol. Es controlen des de la consola d’administració, la qual ens permet configurar permisos en quant a aplicacions i tenir un control de l’activitat.

Per mitjà del mail (escolacircell@escolademoja.com), ens comuniquem de manera instantània i transmetem informacions de manera immediata amb les famílies de l’escola, fet que ens ha ajudat també a fer un important estalvi de paper.

Tenim un compte d’empresa a instagram on anem penjant activitats, notícies, informacions… generals del centre.

@escola_circell

Blog del centre: https://agora.xtec.cat/ceip-circell

En aquest espai trobareu tota la informació de l’escola, on us expliquem una mica com som i què fem. L’anem actualitzant al llarg del curs.

També anem penjant notícies destacades de l’activitat de la nostra escola.

TPVEscola és un sistema per gestionar els pagaments escolars, dissenyat per facilitar la gestió i control dels pagaments a les escoles i AMPAs.

Altres serveis disponibles a l’app: comunicacions, signatura electrònica, notificacions, passar llista a l’aula.

Més informació, clicant aquí.