Casals

Al poble s’ofereixen casals organitzats per diferents institucions. Així els casals de Nadal i Setmana Santa els organitza l’Ateneu Mogenc i el de l’estiu es gestiona des del Consell Esportiu de l’Alt Penedès. Durant la jornada intensiva del mes de juny, l’AMPA s’encarrega d’organitzar el casal de tardes.

Casal de tardes

Un any més, des de l’AMPA s’organitza el casal de tardes pels dies de juny amb horari escolar de jornada intensiva.

Es realitzarà del 5 al 22 de juny de 15:00h a 16:30h.

El casal de jornada intensiva “Deixem Petjada” vol apropar als infants de l’escola el paradigma actual que està vivint la nostra societat. Des de +klleure colem posar el nostre granet de sorra perquè la inclusió sigui un dels fonaments educatius i deixi petjada a tots els nens i nenes que hi participen. A través de diferents activitats lúdiques, i gràcies a la col·laboració d’entitats especialitzades amb aquest àmbit, treballarem de forma vivencial totes aquestes experiències que ens trobem en el dia a dia.” Podeu ampliar la informació clicant aquí.

PREU PER TOT EL CASAL:
  • socis AMPA:        70 € (*)
  • no socis AMPA:   98€ (*)

(*) Les famílies nombroses i/o monoparentals gaudireu d’un 15% de descompte del preu del casal.

INSCRIPCIÓ:

Oberta fins el 16 de maig.

Formulari d’inscripció: podeu accedir clicant aquí.

PAGAMENT:
El podreu realitzar a través de l’APP TPVEscola  del 24 de maig i fins el 31 de Maig.

En el cas que no tingueu accés o no pugueu accedir a l’APP TPVEscola, caldrà que us poseu en contacte enviant un mail a ampaescolacircell@gmail.com, tot indicant el nom de l’infant i així poder facilitar-vos les claus d’accés a l’APP.

Casal d’estiu.

Com cada any, des del Consell Esportiu de l’Alt Penedès es topra a oferir el casal d’estiu

El casal serà del 26 de juny al 28 de juliol (us podeu inscriure per setmanes o el casal sencer) de 9h a 13.30h (amb portes obertes gratuïtes a partir les 8h el mati). De 13.30h a 16h servei de menjador amb carmanyola, on també es realitzaran activitats (amb un  mínim d’inscripcions).

Per inscriure’s s’ha d’omplir el formulari: https://www.jespe.org/activitats/inscripcio/casal-olerdola El període serà del 15 de maig al 16 de juny.

La reunió informativa  serà el dimecres 31 de maig al Centre Cívic Gatzara de Sant Pere Molanta, a les 20.15h per el CASAL de p3 a 6è i les 21h per el casal de JOVES

Per qualsevol dubte o pregunta us podeu posar en contacte a través del mail olerdolacasal@gmail.com o al telèfon del Consell Esportiu 938173736.

Trobareu tota la informació al díptic clicant aquí.