Menjador

El servei

El menjador  forma part l’educació dels alumnes de l’escola, és un servei complementari amb caràcter social i educatiu.

Tenim cuina pròpia, i un equip de monitors i monitores que treballen cada dia per oferir un espai educatiu complementari a les hores de docència.

Es treballa perquè els i les alumnes adquireixin unes normes específiques de comportament, uns bons hàbits d’alimentació i higiene i hàbits respectuosos amb el medi ambient.

Es regeix pels mateixos criteris pedagògics que la resta de l’escola, contemplats en el Projecte Educatiu i a la vegada per les Normes.

Es fa seus els valors i principis de l’escola, de manera que esdevé promotor dels objectius d’Escola Verda des de diferents vessants: promociona l’alimentació ecològica, els bons hàbits alimentaris i els bons hàbits de respecte al mediambient.

El servei de menjador de l’escola  el gestiona l’AMPA, que és qui té contractada l’empresa CAMPOS ESTELA
La comissió de menjador formada per: un/a representant de l’AMPA, un/a representant de l’empresa contractada, el coordinador/a de menjador, la secretària del centre ila presidenta del Consell Escolar es reuneixen periòdicament i vetllen el bon funcionament.

A la web de l’AMPA trobareu més informació.

Informació del servei

Iniciem el curs 23-24 amb la gestió del menjador per part de Campos Estela. Si voleu conéixer una mica més sobre ells podeu clicar aquí.

Clicant en aquest enllaç, trobareu tota la informació sobre la normativa del servei, preus i contactes.

Reglament del servei de menjador i Pla de funcionament

Aquest curs, juntament amb la nova empresa (Campos Estela) farem la revisió de totos dos documents. Tant aviat com els tinguem els penjarem a la web

Alta Servei menjador

En aquest link en us expliquem com descarregar-vos l’APP i donar d’alta els vostres fill@s.

Si durant el procés teniu qualsevol entrebanc, us demanem que envieu un correu a
app@camposestela.com i us contactarem el més aviat possible.

Preus

Preu fixe: 7.30€
Preu esporàdic (avisa el dia que es queda): 8.00 €

Menú mensual

Clicant en el següent enllaç trobareu el menú de Maig.

Informació de contacte

Menjador