Preinscripció curs 24-25

ATENCIÓ!!! Aquest espai s’anirà actualitzant a mesura que rebem la informació.

Coneix el calendari i els terminis del procés de preinscripció i matrícula clicant aquest enllaç.

En aquest enllaç podeu consultar com fer el procés de preinscripció.

També podeu trobar tota la informació a la web: preinscripcio.gencat.cat

Per ajudar-vos en el procés de preinscripció, el Departament ha elaborat una sèrie de píndoles multimèdia amb vídeos i podcasts que us serviran per aclarir dubtes en els moments clau del procés.

D’altra banda, també ha publicat una guia per a la preinscripció en línia i matrícula. Podeu consultar-la en el següent enllaç.

Publicació de l’oferta incial de places

El Departament ha publicat l’oferta inicial de places pel proper curs 2024-2025. Podeu consultar-la clicant l’enllaç.

Publicació Barem provisional

S’ha publicat el barem provisional. Podeu consultar-ho clicant en aquest enllaç.

El període de reclamació és del

Publicació Barem un cop resoltes les reclamacions

S’ha la llista baremada un cop resoltes les reclamacions. Podeu consultar clicant en aquest enllaç.

Publicació Llista ordenada de sol·licituts. Barem definitiu

S’ha publicat la llista ordenada de les sol·licituds de preinscripció una vegada fet el sorteig de desempat. Podeu consultar clicant en aquest enllaç.

Publicació de l’oferta definitiva de places

S’ha publicat la llista de l’oferta definitiva de places. Podeu consultar clicant en aquest enllaç.

Alumnes assignats al centre amb indicació de la primera petició

Podeu consultar la llista de l’alumnat assignat al centre en aquest enllaç. També podeu consultar la llista d’epera clicant aquí.