EDC

L’estratègia digital de centre (EDC) defineix i concreta les línies d’actuació del centre que fan possible que docents, alumnat i centre assoleixin la competència digital. Per aconseguir aquesta competència digital, l’EDC comprèn tots els àmbits del centre: organitzatius, metodològics, curriculars i comunicatius, els quals s’han de veure necessàriament implicats i, si escau, transformats, des d’una perspectiva d’innovació i de millora contínua.
L’Estratègia Digital de Centre està alineada amb el Pla d’Educació Digital de Catalunya (PEDC). Per aquest motiu, els tres eixos del PEDC han d’estar presents en la seva redacció i desplegament:

• Eix 1. Alumnat digitalment competent
  • Eix 2. Docents digitalment competents
  • Eix 3. Centres digitalment competents

El document de l’EDC es divideix en dues parts diferenciades però complementàries.

• La primera part és estratègica i marca l’horitzó on vol arribar el centre a mitjà termini en l’àmbit digital.
  • La segona part és un recull de la cultura digital del centre, el qual permet tenir un coneixement global del centre en l’àmbit digital.

En aquest apartat trobareu tots els documents relacionats amb el disseny, la redacció, la implementació i l’avaluació de l’Estratègia Digital de la nostra escola.