Sortides

Les sortides són un recurs més per ampliar la descoberta del medi, el coneixement individual i col·lectiu i establir bones relacions entre les persones de la comunitat escolar i el seu entorn natural, social i cultural.

A través d’elles podem apropar-nos i conèixer la realitat i, enriquir-nos amb fets i vivències diferents dels que la pròpia estructura escolar ens pot oferir.

En les sortides escolars pretenem:

•  Que els nens i les nenes estableixin un contacte directe i positiu amb el medi. Ens permet treballar amb fonts directes.
  • Fomentar el descobriment i propiciar l’assimilació dels elements de la realitat.
  • Conèixer i valorar noves informacions que incorporaran a la seva pròpia experiència.
  • Que cada nen i cada nena guanyi seguretat i millori la seva autonomia personal.
  • Que compartir temps i experiències noves millori i cohesioni la vida del grup, i per tant, la socialització de l’alumnat.