Festes a l’escola

FESTES POPULARS

Les festes tradicionals del nostre país ens permeten fomentar en els nens i les nenes el coneixement, el respecte i el gaudi de la nostra cultura, afavorint l’estima vers el propi país i la pròpia història.

Busquem que aquestes festes, compartides per tota la comunitat educativa, reforcin la vida de l’escola com a comunitat i esdevinguin un espai de convivència i de cohesió social.

DIADES

Les entenem com un eix que enforteixen l’educació en valors a la nostra escola i les concretem en diverses activitats que fomenten actituds positives, que són la manifestació de la interiorització d’aquests valors.

A l’escola celebrem el Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència envers les Dones (25 Novembre), el Dia Escolar de la No-violència i la Pau (DENIP) i el Dia Internacional de la Dona Treballadora (8 de març).