Apilo XII

A l’Escola participem en el projecte de recollida de piles usades, la Missió Apilo XII. En aquesta missió, els Agents Apilo, els alumnes, s’encarreguen de recollir totes les piles, bateries i acumuladors esgotats perquè es reciclin correctament. Entenem per piles i acumuladors portàtils qualsevol pila, pila botó, acumulador o bateria que pugui portar-se amb la mà i no sigui industrial ni d’automoció, com ara les piles botó i estàndard i els acumuladors utilitzats en telèfons mòbils, càmeres de vídeo i eines portàtils.

Les famílies i alumnes que vulguin participar en el projecte poden dipositar aquestes piles usades en el contenidor situat a l’entrada de l’escola o en els petits contenidors coets Apilo XII, que es reparteixen als alumnes nous.

Aquest projecte està finançat per Ecolec Fundación, Ecopilas, European Recycling Platform i Unibat, i rep el suport del Departament de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat de Catalunya i l’Agència de Residus de Catalunya.

Trobareu més informació a la pàgina web http://www.apilo.cat/