Comença el “Circell en línia”

Estem molt contents i contentes de poder tornar a reprendre el nostre programa de ràdio i ….en directe de nou!!!!

Aquest curs iniciem el programa en format híbrid, ja que algunes mesures sanitàries s’ha relaxat però d’altres encara es manteten. Per tant l’alumnat de 6è presenta el programa en directe i les participacions dels altres grups es graben prèviament i s’emeten en directe.

Poc a poc, els espais de l’escola es tornen a omplir!

Recordeu que el programa s’emet el cap de setmana pel “Canal 20” del municipi i que podeu trobar les gravacions penjades a la web de l’escola.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *