Entre tots i totes ho hem fet possible!!!

Benvolgudes famílies,

Volem compartir i dedicar-vos  l’últim article d’aquest curs 2020-21.

Aquest curs escolar, marcat per la pandèmia, ha suposat un canvi en l’escenari del nostre sistema  educatiu degut als protocols sanitaris que el Departament d’Ensenyament ha aplicat a totes les escoles de Catalunya.

Us volem agrair el vostre suport en el  compliment de totes les mesures sanitàries escolars que hem hagut d’implementar durant tot el curs, malgrat que aquestes hagin dificultat la fluïdesa en la  comunicació entre les famílies i l’escola.

La vostra col·laboració i  compromís, conjuntament amb  la tasca dels docents, la feina del personal laboral i de neteja  de l’escola, del personal PAS i dels alumnes,  han permès que la nostra escola hagi estat un entorn segur amb un risc assumible en la situació de pandèmia actual que estem vivint  i  , malgrat els ensurts que hem patit durant el curs ,   hem pogut realitzar una ràpida gestió   i identificació dels   casos i contactes gràcies al treball en equip entre l’escola i les famílies .

El curs vinent està encara ple d’incerteses sobre la gestió de la pandèmia a les escoles, però estem segures que la cohesió  de la que hem fet gala,  ens augura un retrobament  al mes de  setembre  ple de nous reptes per assolir.

Ens acomiadem informant-vos que la pàgina web de l’escola romandrà inactiva durant els mesos d’estiu fins a l’inici del nou curs escolars 2021-2022.

Bon estiu ! Ens retrobem el curs vinent.