Menjador

NOFC_MENJADOR.docx

A l’IE Castell d’Òdena tenim cuina pròpia i són les Sres. Aurora López i Mª Jesús López, responsables de l’empresa “Casolans el Castell” qui ens preparen el dinar cada dia.

1.- FUNCIONAMENT.

Funciona tots els dies del curs. Les monitores que vigilen el menjador tenen cura dels hàbits del menjar, del comportament correcte a taula, de la correcta higiene abans d’entrar a les classes i de la vigilància i les activitats . Mensualment el centre enviarà els menús a les famílies i quedaran també, penjats al web del centre.

Els alumnes de SECUNDÀRIA poden portar carmanyola amb el dinar preparat de casa i dinar al menjador. La família haurà d’abonar tan sols l’import de monitoratge.

Aquest servei s’organitza en dos torns.
1r TORN: ED. INFANTIL + 1r + 2n + 3r + 4t + 5è .
2n TORN: 6è i ESO.

Els alumnes poden portar raspall i pasta, per netejar-se les dents en finalitzar l’àpat.

2.- PREUS.

El menú normal costa 6’54€
Alumnes esporàdics 7€
Alumnes amb carmanyola ESO 3’50€

Es considera alumne esporàdic (INFANTIL I PRIMÀRIA) aquell que fa ús del servei menys de tres dies a la setmana i els alumnes d’ESO el qui fa ús menys de dos dies a la setmana.

3.- PAGAMENTS.

• ALUMNES FIXES. A través del banc o caixa. A principi de mes es cobraran els menús del mes anterior.
  • ALUMNES ESPORÀDICS. 7€ ho poden fer a través del banc o caixa o bé portant l’import del menú en efectiu, sempre i quan es faci de la següent manera: En un sobre o bossa de plàstic amb el nom, cognom de l’alumne i curs, un bitllet de 5€ i 1 moneda de 2€. Ni l’empresa ni el centre es fan responsables si els diners del canvi no arriben correctament a la família (por donar-se el cas que l’alumne els perdi).
  • ALUMNES AMB CARMANYOLA. 3’50€ i pagar-ho amb 3 monedes de 1€ i 1 de 0’50€. No s’admetrà de cal altra manera.

Si un alumne deu més d’un menú, no podrà quedar-se al menjador. S’avisarà a la família per tal que el vingui a recollir. Us preguem que respecteu al màxim el pagament del servei.

4.- TIPOLOGIA DE MENÚS.

El servei de menjador ofereix un menú equilibrat i un d’alternatiu. Si un alumne té al·lèrgies i/o intoleràncies cal que informi al menjador i al centre amb el certificat mèdic actualitzat pertinent pel curs 2023-24.

L’empresa no es farà responsable en cas que no tingui actualitzat el certificat mèdic. Existeix la possibilitat de demanar menús de règim, sempre que hi hagi una causa que ho justifiqui.

5. SERVEI DE VIGILÀNCIA.

L’empresa ofereix també servei de vigilància per a aquells alumnes que, esporàdicament, hagin de quedar-se de 13 a 14h o de 14 a 15h. El preu de l’hora és el mateix que l’extraescolar de 8 a 9 del mati, acollida alumnes.

6.- És important que alumnes i famílies respectin i segueixin les normes del servei de menjador.

7.- Els alumnes d’infantil han de portar bata amb el nom i la cinta per penjar-la. Per la resta d’alumnes és optatiu.

8.- Els alumnes que tenen BECA de MENJADOR han de respectar els dies assignats. Si un alumne amb beca no es queda, i no hi ha justificant, se li comptabilitzarà el menú igualment.

QUÈ MENGEM ?

MENÚS SETEMBRE 2023