ESTRATÈGIA DIGITAL DE CENTRE

L’Estratègia Digital de Centre (EDC) juga un paper fonamental en la transformació de l’educació a l’Institut Escola Òdena. Mitjançant aquesta estratègia, fomentarem la competència digital dels nostres alumnes i del professorat. Amb l’adopció de l’EDC, implementarem iniciatives i proporcionarem recursos digitals per afrontar els reptes educatius actuals i preparar els nostres alumnes per a un món cada cop més tecnològic.

La implementació de l’EDC permetrà que els nostres alumnes tinguin accés a dispositius i eines digitals, obrint la porta a noves metodologies d’aprenentatge actives i interactives. A través d’aquestes noves formes d’ensenyament, estem promovent l’aprenentatge col·laboratiu, la cerca d’informació, l’avaluació crítica i la resolució de problemes utilitzant les tecnologies disponibles. Això els proporciona les habilitats i els coneixements necessaris per afrontar els reptes d’una societat cada cop més digitalitzada.

L’EDC no només beneficia els alumnes, sinó que també té un impacte positiu en el professorat i en el centre educatiu en general. Mitjançant la formació i l’actualització contínua, estem capacitats per utilitzar les eines digitals de manera efectiva en l’ensenyament i en la gestió del centre. Això ens permet adaptar-nos als canvis tecnològics, millorar les pràctiques pedagògiques i proporcionar als nostres alumnes una educació de qualitat, preparant-los per al futur.

Per obtenir més informació sobre l’Estratègia Digital de Centre i les accions que estem duent a terme, us convidem a visitar el següent enllaç. Estem molt emocionats per compartir amb tota la comunitat educativa els resultats d’aquesta transformació digital i el progrés que estem aconseguint en la promoció de la competència digital a l’Institut Escola Òdena.