Classroom

Google Classroom és una plataforma educativa en línia que ofereix eines per a professors i alumnes per a gestionar i participar en l’aprenentatge virtual.

Per a les famílies, Google Classroom és una eina important ja que ofereix una visió detallada de les tasques, activitats i comunicacions relacionades amb l’educació dels seus fills. Aquí hi ha algunes funcions clau que beneficien les famílies:

Accés a l’informació acadèmica: Les famílies poden accedir a informació rellevant com ara les tasques assignades, les notes i els anuncis dels professors. Això els permet estar al corrent del progrés acadèmic dels seus fills i intervenir si cal.

Comunicació amb els professors: A través de Google Classroom, els pares poden comunicar-se amb els professors per fer preguntes, demanar aclariments o discutir sobre el rendiment dels seus fills. Això ajuda a establir una comunicació més fluïda entre la família i l’escola.

Seguiment de les activitats: La plataforma ofereix una visió de les activitats realitzades a classe. Això permet a les famílies fer el seguiment de les diferents tasques.

Notificacions: Google Classroom pot enviar notificacions a les famílies i als alumnes quan es publiquen noves tasques, es reben notes o es comparteixen anuncis importants. Això els manté informats de manera oportuna sobre els esdeveniments rellevants a l’escola.

Així doncs, Google Classroom és una eina valuosa per a les famílies i l’alumnat que ofereix una manera fàcil i eficaç de seguir i participar en l’educació dels seus fills des de casa. Permet una millor comunicació  i ofereix una visió clara del progrés acadèmic dels alumnes.