AFA

QUÈ ÉS L’AFA?

L’AFA (Associació de Famílies d’Alumnes) del centre és l’entitat formada per pares, mares i tutors legals dels alumnes matriculats a l’IE Castell d’Òdena que s’associen voluntàriament cada curs.
Gràcies a l’esforç de l’AFA, es poden dur a terme diferents activitats i serveis, per acostar el centre a les famílies.

La seva finalitat principal és representar i defensar els interessos de l’alumnat i les seves famílies davant de l’equip directiu de l’escola, les administracions educatives i altres institucions relacionades amb l’educació.

Les funcions de l’AFA poden variar segons les necessitats i els objectius específics del centre escolar, però sovint inclouen activitats com organitzar esdeveniments culturals i esportius, col·laborar en la gestió de serveis extraescolars, recaptar fons per a millorar les instal·lacions del centre i promoure la participació de les famílies en la vida escolar dels seus fills.

L’AFA és doncs, una part integral de la comunitat educativa que contribueix al benestar dels alumnes i al funcionament eficaç del centre mitjançant la seva participació activa i el suport a les seves activitats i projectes.

L’AFA ofereix els serveis següents:

• Servei d’acollida a partir de 3/4 de 8 del matí
    • Menjador escolar, amb cuina al mateix centre.
    • Activitats extraescolars.
    • Col·laboració en les diferents festes que celebrem al centre.
    • Gestió dels llibres de text.
    • Organització del Casal de Nadal i Setmana Santa.
    • Aportació econòmica: autobús de colònies, participació en la festa de PRIM_6, material pel centre, …
logo_ampaNOU BLOC DE L’AFA

L’AFA JA TÉ FACEBOOK!! AQUÍ EN TENIU L’ADREÇA!!