Dinantia

Dinantia és una plataforma educativa en línia que ofereix una solució completa per a la gestió escolar i el seguiment acadèmic dels alumnes. Està dissenyada per facilitar la comunicació i la interacció entre els membres de la comunitat educativa, incloent-hi docents i les famílies.

Per a les famílies, Dinantia és una eina molt útil per diverses raons:

1. Seguiment acadèmic dels alumnes: Amb Dinantia,les famílies poden accedir fàcilment a l’informe acadèmic dels seus fills, incloent-hi notes, assistència i altres indicadors de rendiment, com poden ser les faltes de disciplina. Això permet als pares estar al corrent del progrés dels seus fills i intervenir si cal.
  2. Comunicació amb els professors: La plataforma facilita la comunicació directa entre les famílies i els docents. Les famílies poden enviar missatges als docents, fer preguntes sobre tasques o activitats escolars, i rebre feedback sobre el rendiment dels seus fills.
  3. Accés a la informació escolar: Dinantia proporciona accés a informació rellevant com ara horaris, calendari escolar, esdeveniments escolars i altres comunicats del centre educatiu. Això manté a les famílies informades..
  4. Gestió de tràmits i documents: La plataforma pot incloure funcionalitats per a gestionar tràmits administratius com ara autoritzacions per a sortides escolars, autoritzacions diverses i altres documents relacionats amb la vida escolar dels alumnes.