Acollida

El SERVEI d’ACOLLIDA és un servei que oferim al centre per acomodar les necessitats de les famílies que han de començar les seves jornades laborals abans de l’inici de les classes dels seus fills. Aquest servei proporciona un espai segur i supervisat on els alumnes poden arribar a l’escola abans de l’horari lectiu.

Durant l’acollida matinal, els alumnes poden participar en diverses activitats com ara jocs, treballs manuals, lectura tranquil·la o altres activitats recreatives. A més, sovint s’ofereix l’opció d’esmorzar per aquells estudiants que no hagin pogut fer-ho a casa.

A l’IE Castell d’Òdena, el SERVEI D’ACOLLIDA:

• El gestiona l’AFA.
  • L’entrada es fa per la porta del PAVELLÓ.
  • Es fa al menjador del centre.
  • Hi ha DIFERENTS TORNS:
        • 7.30h a 9h
        • 8:00h a 9:00h
        • 8:30h a 9:00h
        • NO ES PODRÀ ENTRAR FORA D’AQUESTS HORARIS.
  • PREUS ACOLLIDA MATINAL:
        • Fix. de 7:30h a 9h. 45€ MES
        • Fix de 8:00h a 9:00h. 27€ MES
        • Esporàdic diari 3€/dia. En aquest cas, haureu de comprar el tiquet per escolaoberta.com i avisar mitjançant DINANTIA el dia abans a l’AFA.