Transport Escolar

Per a tots els alumnes que viuen dins del terme d’Òdena, i que estudien a l’IE Castell d’Òdena, però no hi poden anar caminant, l’Ajuntament i el Consell Comarcal faciliten l’accés al centre.

• Si l’alumne viu al barri Sant Pere o Pla de la Masia, hi ha un autobús escolar que realitza 4 viatges al dia. Els viatges de les 8:30h per secundària, les 9:00h per infantil i primària i les 17:00h estan patrocinats pel Consell Comarcal. Els viatges del migdia, a les 13:00h i a les 15:00h, els patrocina l’Ajuntament d’Òdena.
  • Els viatges de les 8:30h, 9:00h i les 17:00h tenen un preu que cada curs posa el Consell Comarcal. De tota manera, la família pot adreçar-se a l’Ajuntament, i, depenent de la seva renda, tindrà l’opció a una beca de transport. Els viatges del migdia són gratuïts.
  • Si l’alumne viu a l’Espelt, té un autobús en els mateixos horaris.
  • Si l’alumne viu a les masies, o a Les Casetes, té la possibilitat de demanar una subvenció a l’Ajuntament, que  va en funció del nombre de kilòmetres que fa l’alumne per arribar al centre escolar.