Activitats extraescolars

L’AFA del centre i Anima’ns Grup us fan arribar la proposta de l’Escola Oberta en la qual hi podreu conèixer l’oferta d’activitat esportives, lúdiques i artístiques que oferim en horari no lectiu, i que segueixen el Projecte Educatiu del Centre.
És una proposta que va amb consonància amb l’activitat que es desenvolupa al centre educatiu. Per això, pretenen donar una continuïtat al projecte educatiu de l’escola i que els nens i les nenes puguin aprendre i divertir-se.
Organitzem una proposta transversal que pugui facilitar la conciliació familiar. Per això procuren que a la proposta hi hagi activitats matinals, al migdia i a la tarda, si s’escau.

Aquí teniu tota la informació de les activitats extraescolars que s’oferten, els horaris, les quotes, …