Ajuts escolarització

BEQUES MENJADOR ATORGADES PEL CONSELL COMARCAL

Aprovades les bases dels ajuts individuals de menjador pel curs 2020-2021 d’acord amb els criteris marcats pel Departament d’Ensenyament de la Generalitat.

Heu d’entregar directament la documentació de les beques al Consell Comarcal.

Podeu accedir a la pàgina web del Consell Comarcal per a consultar les bases i tota la informació pertinent. Us deixem els telèfons de contacte:

telèfon habitual del CCA 93.8051585 ext. 323

mòbil 679964666

BEQUES MENJADOR ATORGADES PER L’AJUNTAMENT

L’Ajuntament també atorga beques pel menjador.

La sol·licitud d’ajuda de menjador escolar a l’escola es donarà al setembre com cada any.  Les famílies que la demanin no podran optar a l’ajuda de menjador des de àrea d’Educació de  l’Ajuntament, si abans no han demanat l’ajuda del Consell Comarcal( encara que els surti denegada).

Trobareu tota la normativa en aquest enllaç. Les famílies que vulguin la resta de la documentació, que ens envïin un correu i els l’enviarem.