Quan entrem escoltem …”It was a lover and his lass” i “La colònia”.

Tornem a presentar dues músiques de “Quan entrem escoltem…” : per una banda vam encetar la primavera amb una bonica música per a cor anomenada “It was a lover amb his lass”, poesia de W. Shakespeare i musicada per en John Rutter. És una peça per a cor mixt, que reflecteix molt bé l’aire fresc i alegre d’aquesta estació en què ens trobem, la Primavera.
I ara estem escoltant una peça d’un grup de casa nostra, “La colònia” que acaba de veure la llum fa poc. El projecte de La Colònia arrenca pels volts del 2011 amb la trobada d’Albert Galcerà, director i acordionista de l’orquestrina Garbuix, banda que amenitza els cabarets del Festival Trapezi de Reus, i Xavier Ciurans, cantant del grup Gertrudis. La proposta d’ambdós músics passa a ser compartida amb el percussionista Pepo Busquets, el contrabaixista Lluís Chabuch, i el violinista Albert Carbonell. D’aquesta unió, en surt un estil propi amb aromes de música balcànica, flaires de cabaret i notes d’arrel mediterrània. Tot i ser una banda purament musical, La Colònia es presenta com un conjunt aglutinador de diferents disciplines, i es transforma, per tant, en un projecte transversal, on hi caben les arts plàstiques, audiovisuals, escèniques i sonores. Així doncs, la banda s’expandeix a d’altres artistes com ara el pintor Arnau Casanoves, el grup Zebra Concepte Audiovisual, o Ramon Sendra, enginyer de so, entre d’altres.
La veritat és que van ser dues mares de 3r, la Núria i l’Alícia, les que ens van proposat aquesta audició i a més ens van regalar el CD! Des d’aquí, … MOLTES GRÀCIES!

PETIT PER MAI MÉS : Petit per mai més