Nom de l'autor: admin

Compartim WIFI

Benvolgudes famílies, no tots els infants de #Reus tenen Internet a les seves cases. Per això des de la #XEPR ens adherim i promovem la campanya #compartimWIFI Viuen famílies amb escolars al teu edifici? Comparteix amb elles el teu WIFI i que l’educació no pari! Per una escola de tothom i per tothom, #VIULAPÚBLICA!

Compartim WIFI Llegeix més »

“Tot anirà bé”: els nens i nenes de l’escola dibuixen l’esperança

Davant la difícil i excepcional situació en que ens trobem a causa del coronavirus, hem proposat al nostre alumnat sumar-nos a les iniciatives per dibuixar missatges d’esperança. Aquí anirem penjant totes les imatges que ens feu arribar, per tal de tenir un mosaic ben gran amb les vostres creacions… i les vostres cares! (que les

“Tot anirà bé”: els nens i nenes de l’escola dibuixen l’esperança Llegeix més »

Xerrada “Internet segura” a càrrec dels Mossos d’Esquadra (6è)

Aquest dilluns, 9 de març, l’alumnat de 6è ha rebut una xerrada informativa sobre “Internet segura”, a càrrec de dos agents especialitzats en ciberseguretat del Cos de Mossos d’Esquadra. L’activitat s’emmarcava dins del projecte de Grans del 2n trimestre “Com podem passar el temps de lleure de forma més saludable i equilibrada?“, i ha servit

Xerrada “Internet segura” a càrrec dels Mossos d’Esquadra (6è) Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut