Xerrada a 6è sobre internet segura, a càrrec dels Mossos d’Esquadra

Aquest dimarts, 9 de març, l’alumnat de 6è ha rebut una xerrada informativa sobre “Internet segura”, a càrrec de dos agents especialitzats en ciberseguretat del Cos de Mossos d’Esquadra.

L’activitat ha servit per donar eines i consells a l’alumnat per tal de fer un ús adequat de la tecnologia (videojocs, xarxes socials, navegació, …), evitant riscos i prevenint perills potencials.

La xerrada ha resultat molt interessant, i ha donat molt de joc per a la reflexió a la classe sobre quines coses estem fent i quines podem fer millor, en relació a l’ús de dispositius digitals.